GYIK

Általános kérdések

Ki rendelhet a MÜPRO.hu oldalról?

Kizárólag a Ptk. 8:1. § (1) bekezdésének 4. pontja szerinti vállalkozások számára értékesítünk. Kérjük vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal. 

Miért nem látom az árakat?

Árainkat csak regisztrált ügyfelek láthatják. Bejelentkezés nélkül csak a termékeket tudja megnézni, az árakat nem. Ahhoz, hogy ezt és sok más funkciót is használni tudjon, kérjük, itt regisztráljon.

Melyik ár van feltüntetve?

Webáruházunkban egyedi nettó árak szerepelnek (a mindenkor érvényes forgalmi adó nélkül).

Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre, illetve hogyan iratkozhatok le?

A hírlevélre itt tud ingyen feliratkozni. Leiratkozásra bármikor lehetőség van: vagy a hírlevélben szereplő leiratkozási linken, vagy pedig a Kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. Kérjük, minden esetben adja meg azt az email címet, amelyre nem kíván többé hírlevelet kapni.


Regisztráció és ügyfélfiók

Hogyan regisztrálhatok?

Itt tud regisztrálni. Jelentkezését rövid időn belül ellenőrizzük, majd egy megerősítő emailben megküldjük a MÜPRO-webáruházba való belépés linkjét. Erre az eljárásra azért van szükség, hogy meggyőződhessünk, hogy kizárólag a német polgári törvénykönyv 14. paragrafusa szerinti ipari, kereskedelmi, kézműipari és üzleti vállalkozóknak szállítunk.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?

Jelszava visszaállításához használja az „Elfelejtett jelszó“ funkciót.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

Jelszava megváltoztatásához használja az „Elfelejtett jelszó“ funkciót, vagy az „Én MÜPRO m“ > „Jelszó megváltoztatása“ menüpontban adjon meg egy újat.

Hozzáadhatok további felhasználókat is a fiókomhoz?

Fő felhasználóként az „Én MÜPRO m“ > „Felhasználói irányítás“ menüpontban tud meglévő fiókjához további felhasználókat hozzáadni, illetve számukra itt tud jogosultságokat is adni.

Megváltozott a számlázási címem. Hol tudom ezt bejelenteni?

Új címét az „Én MÜPRO m“ > „Címek“ menüpontban tudja megadni, mi pedig igyekszünk az adatait a lehető leghamarabb aktualizálni.

Hogyan tudok törölni egy vállalkozói fiókot vagy egy felhasználót?

Vállalkozói fiók törlése:

Vállalkozói fiókjának törlését a info@muepro.hu email címen tudja kérni. Ne feledje azonban, hogy ezzel a lépéssel a fiókjához tartozó összes többi felhasználó is törlődni fog.

Felhasználó törlése:

Felhasználókat az „Én MÜPRO m“ > „Felhasználói irányítás“ menüpontban tud törölni. Figyelem: A „Felhasználói irányítás“ menüpont csak a vállalkozás fő felhasználójánál szerepel, így csak ő jogosult a többi felhasználóval kapcsolatban dönteni.


Megrendelés és szállítás

Hogyan tudok rendelni?

Termékeinket a Keresés funkció vagy navigáció segítségével böngészheti, majd a kiválasztott termékeket behelyezheti a Kosárba. A termékeket ezenkívül manuálisan, gyorsbevitellel, valamint CSV (pontosvesszővel tagolt) formátumban importálva is a Kosárhoz tudja adni. A Kosarat ezután megrendelőlapként elmentheti. A Kosárhoz ugyanakkor hozzáadhat egyes tételeket, de hozzáadhatja a teljes megrendelőlapot is.

A Kosár szimbólumra kattintva áttekintheti a Kosár tartalmát, majd folytathatja a rendelést. A Kosarat hozzárendelheti egy projekthez, beállíthatja a szállítási címét, kiválaszthatja a szállítási módot, majd az Áttekintés oldalon még egyszer mindent leellenőrizhet. A megrendelés befejezéséhez rá kell kattintania a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra. Ezután mi a lehető leggyorsabban összekészítjük és a megadott szállítási címre eljuttatjuk a megrendelését.

Hol tudok érdeklődni a megrendelésemmel kapcsolatban?

Hívja fel a MÜPRO ügyfélszolgálatát a +36 1 348 04 40-es számon.

Módosíthatom a szállítási címemet?

A megrendelési folyamat közben a ceruzajelre kattintva tudja megváltoztatni a szállítási címet. Erre azonban csak a megrendelés elküldésééig van lehetőség.

Hol tudom megnézni a korábbi megrendeléseimet?

Megrendelései az „Én MÜPRO m“ > „Korábbi megrendelések“ menüpontban találhatók. Itt lehetőség van a megrendeléseket szerződés- vagy megrendelési szám, dátum vagy típus szerint rendezni, valamint a hozzájuk tartozó visszaigazolásokat és számlákat letölteni.

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről!

Kérjük, ellenőrizze levelezőrendszerének spam mappáját. Ha ott sem találja a visszaigazolást, kérjük, hívjon minket a +36 1 348 04 40-s telefonszámon.

Törölni szeretném a megrendelésemet

A már elküldött megrendeléseket sajnos már nem tudjuk sztornózni, mivel a megkezdett folyamatok azonnal lefutnak. Emiatt megértésüket kérjük.

Töröltem a Kosár tartalmát. Vissza tudom állítani?

Ha törölte a Kosár tartalmát, akkor az többé sajnos már nem elérhető. A beszerezni kívánt termékeket azonban rögtön hozzáadhatja egy újabb kosárhoz. Ha hosszabb távra el szeretne tenni egy kosarat, akkor lehetősége van azt Megrendelőlapként elmenteni.

Hol tudok érdeklődni a szállítással kapcsolatban?

Hívja fel a MÜPRO ügyfélszolgálatát a +36 1 348 04 40-s számon, vagy töltse ki a Kapcsolatfelvételi űrlapunkat.

További kérdései vannak?